Heaven

2010-05-19, 19:27:23 / Kategori: Daniella
Hallå gott folk!
Vi slutade skolan tidigt idag (runt 12), thank god!
Anywho, ska berätta lite om idag, hela skolan gick till en strand där vi åt, kastade människor i vattnet (med kläder på) och hade ett gott skratt! De som känner mig vet att jag Hatar flugor, bin, alla slags insekter. och gissa vad? Jag fick en i munnen idag. En fluga alltså. Tack gode gud att det var en liten, för annars hade jag bokstavligt talat pissat på mig. Hur hände det? Jo, vi stog och strattade vid en brygga åt en person som hade ramlat i vattnet med kläderna på, och eftersom min mun var öppen när jag skrattade så fick jag en jävla fluga i minnen, jag hållde på att dö, jag kunde ju fan käna hur den flög runt i min hals, men till slut så dog den tror jag, jag kände inte den efter det. Någon var tvungen att skratta åt mig (Emelie så klart). Förutom det så var det varmt och skönt, de sa att det skulle regna, men det gjorde det inte! :-)


Tänk dig att den här är inne i din mun, får gåshud bara jag tänker på det...

//Daniella

Emelie

You have to admit though, it was pretty funny. HAHAH ;-)



2010-05-19, 20:51:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?