Måndag

2010-05-31, 20:53:37 / Kategori: Valentina

Shu.

Är inte på så jättebra humör just nu p.g.a att jag är förkyld!
Tänk er - snart sommar och jag sitter här med hes röst och nyser och hostar.
Underbart? Knappast.
Lite övriga grejer:
Var och shoppade med Mamma i lördags! ♥
Köpte två par jeansshorts, ett par sandaler, en brun-utan-sol och en skvaller-tidning.
Ett utav jeansshortsen prövade jag i alla möjliga storlekar, t.o.m 34 är lite stort (de jag köpte), behöver 32, dock finns inte den storleken.
Måste säga att brun-utan-sol-krämen är jättebra.
Blev brun över natten, vaknade imorse med en chock, haha.
Idag hade jag kemi-prov.
Kan säga att det inte gick bra.
Fick ta en titt på mitt matte-prov, låg två poäng under för att få ''når målen''.
Men jag fick ändra så att jag fick fyra extra poäng, och därmed nådde målen.
Helt ofattbart att en lärare faktiskt tillåter det, men men, denna lärare är helt skruvad.
Juste! Är väldigt arg och upprörd.
Varför? Jo, för att jag har fört höra väldigt mycket könsdiskriminerade saker idag från killarna i klassen.
Bl.a att tjejer är mindre värda, har mindre rättigheter, att vi är skräp, att vi är skit, att de kan behandla oss som föremål, att killar kan bestämma över oss, att killar kan styra och ställa över oss osv.
Alla tjejer har nu lust att byta skola.
Killarna i klassen är riktiga idioter.
De har varken ett hjärta eller en hjärna- såna borde avlivas.
Vi blev t.o.m utslängda idag från svenska-lektionen p.g.a en viss kille som höll på och störde.
Men men, det är alltid tjejernas fel, som vanligt.
Ugh, imorgon är det idrott!
Om det är fint väder så kommer vi att vara ute.
Därför hoppas jag på att det blir kallt och mörkt ute, så att vi slipper vara ute.
Vill verkligen inte spela brännboll eller så.
Men om det gäller en promenad så går det bra.
Alldeles strax så ska jag gå och lägga mig.
Hörs.

//Valentina.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?