Onsdag

2010-06-09, 20:04:35 / Kategori: Valentina
Min vecka!
Måndag: Kulturdag.
Bakade och sålde - sjukt kul dag!
Tisdag: Vanliga lektioner.
Onsdag (idag): Städade skåpen, tog hem vissa grejer, slängde resten.
BOMBNEDSLAG vid skåpen, katastrof!
Papper, böcker, mappar, häften, pennor, sudd, linjaler osv - ÖVERALLT.
Var iallafall bara i skolan i en timma.
Gick sedan till stan med Ornina.
Köpte lite grejer, käkade sedan kebab.
Torsdag (imorgon): Skansen och Gröna Lund!
Är riktigt taggad!
Längtar, kan inte fatta att vi faktiskt ska åka imorgon, känns orealistiskt.
Fredg (överimorgon): Lite obestämt.
Vi kommer antagligen att gå och bada, sola och grilla, eller gå och bowla.
Beror på hur vädret ser ut!
Förhoppningsvis blir det att gå och bowla, det är ju kul som fan.
Fast det är i och för sig att gå och bada, sola och grilla också, men om det regnar så spenderar jag hellre dagen i en bowlinghall.
Fram emot kvällen så blir det skolavslutning.
Det känns lite konstigt, har gått igenom två långa, skoltrötta och utmattande terminer med en massa prov, uppsatser, glosor, redovisningar m.m.
En massa slit helt enkelt, och nu så är det över för sommaren.
Dock kommer nästa terminen och fortsättningen att bli ÄNNU svårare, jobbigare och tuffare.

Måste berätta att jag idag för första gången det här året satte på mig ett par jeansshorts.
Älskar att gå runt med bara, bruna ben (i mitt fall, ljusa ben) och steka.
Finns bara två nackdelar:
1. Det är obekvämt att sitta med jeansshorts och trosorna går hela tiden upp.
2. Alla killar glor som fan! Och vissa tjejer glor också på en.
Snacka om att inte ha något liv, fy fan.

Nu så ska jag fortsätta att bomba Gabriella's status med en massa frågor, sedan gå och lägga mig.
Hej!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?