Lista, D

2010-06-11, 19:42:39 / Kategori: Daniella

Det var ett tag sen!

Klädsel

Vad har du på dig idag: pyjamas
Vad använder du just nu för skor: Jag har strumpor på mig just nu.
Favoritfärg på kläder: Svart, röd & Blå. Gäller det accessoarer så är det alla färger!

Senaste person som
Sov i din säng: Jag

Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Delar inte drink med någon
Du gick på bio med: min kusin
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Mamma

Senaste
Låt du hörde: Your love Is My Drug - ke$ha

Film du såg: just My Luck
Mat du åt: Paprika (jag är random när det kommer till mat)
Kram: alla i min klass!
Puss: En tjej i min klass
Fest: Jag ska på en studentfest tomorrow!
Känslan: ilska
Ilska: min syrra
Dröm: Kommer faktiskt inte ihåg...
Boken du läste: Elsas Mode
Personen du träffade: Alla i klassen
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Mamma
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig gjort det, faktiskt!
Gången du var utomhus: idag
Gången du sov: idag/igår
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte: svarta randiga leggins


Om dig

Namn: Daniella
Ålder: not telling you!
Smeknamn: Dona, Dan, Dan3öla och listan är lång...
Syskon: Ett, en lillasyrra
Bra egenskaper: Jag vet vad som kommer
Dåliga egenskaper: Dålig på matte
Linje/klass: Det du...
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Brun
Skostorlek: 37,5/38. Har ett par 35:or som passar mig!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?