I'm In My Own World...

2010-06-10, 19:23:34 / Kategori: Daniella
Tjenis Penis gott folk!!
Gissa vad...gissa...gissa...gissa!!
1. Jag vann över emelie när vi spelade schack today (ÄNTLIGEN!)
2. Vi slutar skolan imårgon & vi slipper vår UNDERBARA (not) lärare för resten av vårt liv!
Vi har väntat på det här i 6 MÅNADER och 11 dagar!!!!!! The time is finally here! Men det kommer att vara svårt att släppa taget om våra vänner, vissa börjar i andra skolor och sånt, men, vi får se till att se varandra när vi har tid såklart! Det ska bli kul, men samtidigt tråkigt!
Vad har vi gjort den här terminen? Jo, vi har haft skola (det första man tänker på), det är det, men nu äntligen så är det sommarlov! Ungefär 2,5 månaders sommarlooov! Men nackdelen är att jag fyller år när vi börjar skolan. Damn It!. Ja, vad finns det mer att säga? Jag tror att jag kila iväg och sätta vit nagellack nu, eller ska jag ha kvar min blåa? Vad sägs om svart? Oh god...



Den som tog bilden tog säkert en pepparkaksform och satte den på den här vattenmelonen, smart!


Ps, lyssna på de här låtarna, av någon anledning går det inte att sätta upp en video!!!!! *** **!
Space Cowboy - Falling Down
Shakira - Waka Waka
Daftpunk - Around The World


See you later, alligators!

//Daniella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?