Lördag

2010-07-10, 22:45:26 / Kategori: Valentina
Hejhej.

Det var ett tag sedan man skrev här!
Anledningarna till varför jag själv inte har skrivit något här på länge beror på att jag inte har haft varken tid, ork eller lust.
Det är sommarlov och jag försöker att njuta av det så mycket som jag bara kan.
Har till mestadels varit hemma, varit hos mormor och morfar, shoppat och lunchat med mamma.
Tillbringade också fyra dagar i Värnamo, sön-ons.
Hade så mycket kul där, saknar det otroligt mycket.
Första dagen var jag på grillfest med tjejerna, andra dagen gick jag och tjejerna till en sjö i närheten och solade, badade och grillade, tredje dagen var vi på filmkväll, fjärde dagen gick vi bara ut och köpte godis och snackade.
Dessa fyra dagar spenderades endast med bosnier = time of my life.
Blev ledsen när jag skulle åka tillbaka för att jag inte ville åka tillbaks till den här skithålan.
Längtar till Bosnien ♥
Slipper falska människor i nästan tre veckor, underbart!
Nu så ska jag sms:a Jasmina och se om hon har kommit fram till Bosnien.
Hejs-svejs.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?