This Is My Life

2010-05-29, 20:02:29 / Kategori: Daniella
WTF!? läs det här först: http://www.expressen.se/Nyheter/1.2005290/anna-bergendahl-kan-ha-missat-esc-finalen-med-endast-fem-poang



Jag kollade på ESC (delfinal 2) på torsdag och kund inte vänta tills det började. Jag var nervös när Anna Bergendahl sjöng, men jag var inte direkt rädd att hon inte skulle komma vidare till finalen. Men sen öppnade de kuvären, en efter en, när de till sist öppnade det sista så blev jag ytterst besviken, inte på Anna. Jag var bara arg, hela europa ficl inte rösta, så jag tror att det var därför Anna inte kom vidare.
Jag hållde bokstavligt talat att när jag läste den där artickeln, KOM IGEN! 5 Jävla poäng!?!?!?! Hon borde ha kommit vidare! Jag väntade ett helt jävla år, och så kom inte Anna vidare. Hoppas det inte blir så nästa år, hoppas verkligen inte det.

//Daniella






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?