Torsdag

2010-05-27, 18:14:28 / Kategori: Allmänt
Hejhej.

Är otroligt trött.
Har så mycket och har haft så mycket på G just nu.
Matte-prov, SO-redovisning, NO-prov, svenska-prov, engelska-redovisning osv.
Hör jag ordet prov en gång till så kommer jag att totalt flippa.
Idag blev jag iallafall så jävla förbannad, orkar inte skriva ner allting här.
Vill bara säga: Döm inte bosniska muslimer, de är inte som alla andra muslimer.
Man ska aldrig dömma en person genom religonen, hudfärgen osv, utan individen.
Saker som folk säger är verkligen kränkande.
Och det är även hets mot folkgrupp (vilket man kan få fängelse och böter för)
Rasism dessutom.
Blir bara så äcklad av folk som tror att de är någonting bättre, för det är dom verkligen inte.
Kolla på er själva istället för att dömma andra.
På tal om Bosnien...
Vill gå på matchen den 29/5 (Bosnien - Sverige)
Eurovision Song Contest finalen är också då.
Och Boban Rajovic konsert.
Fy fan att allt är på en och samma dag, vet inte vad jag ska göra.
Men men, kommer iallafall att bra en superduperkanon dag.


Bilden som Selma, Amela och Jasmina nyss skickade till mig.
Vill ocksååå...

//Valentina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?