Onsdag

2010-05-12, 19:33:38 / Kategori: Valentina

Hej.

Var inte i skolan igår, hade magont och feber.
Gick till vårdcentralen och blev undersökt av en läkare.
Jag har extremt torr och känslig hud, blä.
Läkaren kollade upp några utslag och så, sedan så skrev hon ut ett recept som Mamma gick och hämtade nere på apoteket.
Fick nån salva, tvättcreme, dusch-olja och t.o.m tabletter som jag måste ta varje kväll.
Förhoppningsvis så försvinner alla utslag och så till sommaren, dock tvivlar jag starkt på det...
Blir så avundsjuk när jag ser andra tjejer gå runt i linnen, t-shirts, toppar osv och ha len och fin hud!
Iallafall...
Jag och en person löste upp en grej idag i skolan, så nu är vi sams igen.
Vi har varit osams i nästan en vecka, hemskt, jag vet.
Synd att vi grubbla på ''grejen'', men men.
Jag har iallafall fått min ursäkt nu, så jag är nöjd.
Den ursäkten förtjänade jag, helt klart.
Personen står nära till mig, vi har samma humor, samma intressen,
Vi är som Piff & Puff, dum & dummare, haha.
Skämt-å-sido, men det var väldigt synd att det blev ett så stort tjafs.
Blev dock väldigt frustrerad och irriterad när alla lade märke till att vi var osams på morgonen, och så började folk lägga näsan i blöt och ba ''Men kom igen, bli vänner igen'', ''Ni är ju så bra kompisar, hur kan ni vara osams?'', ''Gå och sätt er med varandra'' osv.
Vissa började t.o.m skicka runt lappar där de hade försökt att kopiera personens stil för att ge lappen till mig, och sedan försökt att kopiera min stil för att ge lappen till den personen, på lappen stog det något i stil med ''Kom och sätt dig brevid mig på nästa lektion.''
Avskyr när folk lägger i sig i andras liv, de har ingenting med saken att göra.
Aja, nu så håller jag på och chattar med Daniella, ska sedan kolla på det senaste avsnittet av The Hills, yey.

//Valentina.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?