Onsdag

2010-05-19, 19:40:14 / Kategori: Valentina
Hey hey!

Lite om dagen då;
NO - Tråkig lektion, hände inget särskilt.
Matte - Fick vara med den tredje gruppen idag (hos oss så har man på högstadiet delat upp klass A och B i tre grupper; Första gruppen är de som överstiger målen i matten, den andra gruppen är de som når målen i matten och den tredje gruppen är de som inte når målen i matte) vilket var ganska kul.
Vi fick använda datorerna som den tredje gruppen annars alltid har.
Och gissa vad, jo, jag lärde mig mer av matteövningarna på datorn än av matteläraren som vi har!
Helt ofattbart, matteläraren är puckad upp till 200%.
Annan grej som hände på matten var att en idiot la sina armar om mig, usch, kåt skitunge. 
Engelska - Vi fick fortsätta att jobba med vårat projekt som vi påbörjade igår.
Jag och Ornina skriver om Barcelona (staden, inte fotbollslaget som många tror).
Vi blev klara idag, så på slutet av lektionen så lekte vi lite med datorn - SNUSK!
Jag säger bara: Gå in på Google translate, skriv en kort mening och tryck på volym-knappen ;)
Svenska - Fick min sammanfattning av intervjun tillbaka, ''bra'' fick jag.
Franska - Vi körde lekar, roligt var det.

Nu så ska jag ta och kolla på The Hills!

kisses.jpg kisses image by dahh01

//Valentina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?