It's my birthday

2010-05-03, 19:35:23 / Kategori: Valentina
HEJ!

Jag fyller år idag, wuhuhu!
För att fira det så bjöd jag över släkten igår på middag och fika.
Det var superdupertrevligt.
Fick parfym, presentkort, underkläder, smycken, godis, choklad och självklart - massor med pengar!
Idag har jag fått massvis med sms, och så har folk också skrivit saker i min logg.
På lördag så ska jag bjuda över Emelie och Daniella.
Kom ihåg tjejer; 14.30 @ my place!
Idag så var jag i skolan, fick också en massa gratulationer där.
Hade tema-dag, så jag gick endast från kl. 09.00 till 13.35.
Vi kollade på en film, blev uppdelade i lag, gjorde några uppgifter, diskuterade osv.
Nu är det iallafall bestämt att vi ska samla in pengar den 26/5.
Vad jag exakt ska göra vet jag inte, kanske typ jobba, sälja något eller så.
Vi får helt enkelt se!
Dagen har annars varit ganska bra, fick min födelsedagspresent från Ornina på slutet av dagen!
Jättesöt, vit väska med en blomma i hörnet.
Kommer att användas MYCKET i sommar.
Och så fick jag också ett sött kort, thihihi.
Mer uppdatering kommer på onsdag, eftersom att jag inte använder datorn på tisdagar, man måste ha en paus från datan vet ni väl ;)


Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love

Helt underbar låt som jag länge har lyssnat på.

PUSS!

//Valentina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?