I Remember When...

2010-05-10, 18:53:21 / Kategori: Daniella


Jag har inte bloggat i ett tag nu, varför? jo, för att jag inte har något att blogga om, men nu har jag lite att blogga om, tror jag XD
Jag & Emelie har sökt till en skola (no names). Jag var och besökte skolan förra veckan på Onsdag, och det gick bra, tror jag. Några av skolans lärare är från engelska-talande länder, nice!
En till sak! Jag var på IKEA igår, jag hållde på att dö av törst, så jag köpte en Pepsi, när jag öppnade kylen så stog det 2 killar bredvid mig som var indianer bredvid mig. Hur vet jag att dom var indianer? 1. De hade svart, långt hår. 2. De hade lite mörk hy. 3. De pratade säkert maya-språket (lol). Jag tycker att det var ironiskt för att Emelie säger att jag liknar en indian, och för att alla vi 3 tog Pepsi (jag och de andra 2 indianerna).
Btw, jag har inget emot indianer.


//Daniella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?