Eurovision Song Contest

2010-05-25, 20:24:47 / Kategori: Allmänt
Först och främst: Grattis till Katrin och Bingo till Ringo! Jag har följt Katrins blogg under gravidtiten, och jag är nästan 100 på att hon känner sig lättad nu. Hehe ;-)


Iallafall, nu sitter jag och tittar på The Secret Life Of The American Teenager, väldigt bra serie!
Snart börjar Eurovision Song Contest! Jag vet inte varför jag är så exalterad inför ESC detta år med tanke på att jag aldrig har varit det förr! Hmm, när jag tänker efter så är nog eftersom att jag har suttit bänkad framför Melodifestivalen 2010 varje lördag när den sändes.
Dock kommer inte Sverige's Anna Bergendahl vara med under dagens deltävling utan hon är med på torsdag. Längtar ännu mer.. Jag är säker på att det kommer att gå mycket bättre för Sverige i år än vad det gjorde för oss när Charlotte och Malena var med. Det beror dels på att Anna är ung och ny i ESC och för att låten är jättebra. Många länder ser Sverige som ett hot för deras bidrag i år! Ska vi slå vad om att hon minst hamnar bland Topp 10?

 

//Emelie


alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack så mkt ;) hihi dock inte såå solbruna men :D



2010-05-27, 17:52:26 URL: http://vadfanskajagheta.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?