Who Wants To Be Alone?

2010-03-29, 19:19:36 / Kategori: Allmänt
Hej!

Har varit ganska trött den här dagen, men har också haft kul! har haft 3 låtar fast i mitt huvud:
Memories - Kid Cudi (ft David Guetta)
Of Africa - Akon (ft Keri Hilson)
Who wants To Be Alone - Tiesto (ft Nelly Furtado)
Så jag rekomenderar er att lyssna på låtarna, om ni inte redan har hört dem :)

P.s Tack vare Valentina är den första låten fast i mitt huvud, Älskar pop/dance musik, så ja, tack Valle! ;)

Johanna:)

Tjena tjejen, snygg blogg:)

vill du vara med på en tävling?

det är en tävling som heter "veckans blogg"...

om du vinner så kommer jag göra ett inlägg där det står din blogg adress 30gånger+att varje inägg jag gör under veckan kommer jag skriva din blogg adress!!

stor chans för dig, jag bjuder bara in 20 st.

och DU kan komma ett:a!!

anmäl dig genom att kommentera att du går med i tävlingen i inlägget som heter; "Veckans blogg!!"



tack för att du kikade på kommentaren;)



/Johanna´



2010-03-29, 19:48:03 URL: http://bloggenligtjohanna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?