We Belong To The Music

2010-03-30, 19:43:57 / Kategori: Allmänt
Hejsan bloggen! Eller fan vad löjligt och fel det där lät.. Sak samma!
Idag var skolan ganska lång, men okej. Man tar ju sig igenom dagarna :-P
Iallafall, efter skolan träffade vi Valentina som precis hade gått av bussen. Valentina går i en annan skola än mig och Daniella, och vi ses inte exakt varje dag nu när vi alla har ganska fullt upp med skolan. Så det var kul att se henne :-)
Nu har jag skrivit klart mina läxor och sitter jag och försöker hitta på något som kan få mig att sysselsätta mig. Är ganska uttråkad av att sitta vid datorn.
Önskar faktiskt att lovet kommer snart. Jag orkar inte med skolan som har ramat in vår vardag i typiska mönster; vakna, skola, vila, läxor, dator, sova. Vakna, skola, vila, läxor, dator, sova. Vakna, skola, vila, läxor, dator, sova. Ni förstår. Man hinner inte med något. Och man orkar inte med något heller.
Nu får jag fan ta och göra något vettigt istället för att skriva av mig här.
//Emelie.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?