Humor

2010-03-29, 20:40:06 / Kategori: Allmänt
Hejhej!
Måndag! Skön dag i skolan. Gjorde inte så mycket där, men what the hell, Skolan är ju kul när man har humoristiska kompisar. Marian är ju rolig som fan. Hennes skämt och humor kan verkligen få en att kissa på sig även när man är på världens sämsta humör. Hon är den kvinnliga Shan ''The Man'' Atci! Eller.. Eh, jag menar inte att hon är hårig och kurd :P, utan att hon har världens bästa humor. Sådan humor som varenda tjej lik oss kan förstå och relatera till! Men läs: relatera till och förstå! ALLA andra som varken förstår eller kan relatera till i max 10% tror att vi är seriöst störda. Lite handikappade alltså. Jag skojar inte. Det har hänt. Jag och hon kan verkligen sitta ensamma vid ett hörn i ett ljudligt rum fullt med människor som är upptagna med vad än de gör, och skratta så högt åt varandras skämt att varenda jäkla person där inne vrider på huvudet och slutar upp med vad än de håller på med och bara glor på oss med stora, irriterade ögon. Jag säger det igen, det har hänt. När ni läser detta tänker ni säkert ''Visst, säker att en tjej som går i SKOLAN har sådan humor. Det har jag aldrig hört förr.'' Men jag säger bara en sak till er, ni har inte träffat Marian.
Men på tal om Shan Atci, jag sitter faktiskt nu och tittar på en show han har alldeles nyligen gjort. Jag skrattar ihjäl mig. Helt ärligt, den snubben är ju bara för skön. Jag tackar min storebror för att han visade mig videoklippen.


Hörs senare! /E.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?