Söndag

2010-03-28, 21:47:06 / Kategori: Allmänt
Tjena.
Söndag var det idag.. Har bara varit hemma och tagit det lungt. Exakt det ska man ju göra när det är pissväder ute. Hehe. Vaknade ganska sent. Varför? Jo, Valentina höll mig vaken vid datorn till ungefär 01.00. Schysst vän va? :P Iaf, åt en sjukt god lunch som mina föräldrar lagade, och sedan har jag bara som sagt, tagit det lungt. Nu sitter jag vid datorn och halvtittar på Jersey Shore. Weell.. Har redan sett alla delar på MTV's webbsida. Jag var tvungen! Alla pratade och skrev om den! Och helt ärligt var den bra när jag först såg den. Men nu, i efterhand märker man ju att den är ganska löjlig. Mike, aka ''The Situation'', är han allvarlig? Han tror att han är världens snyggaste haha. Han och Pauly D är lite uppblåsta, va? :P
Imorgon är det måndag. Lite glad är jag men jag skulle ljuga om jag sa att jag är glad eftersom att skolan börjar. Nejdå, jag är ju glad eftersom att det är den sista veckan innan påsklovet! JAA! Hehe, japp, jag är en sådan..
Later. /E.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?