Måndag

2010-03-29, 19:07:19 / Kategori: Valentina
Hello, boys and girls!

Har haft svenska-prov idag, vilket inte var det enklaste.
Jag kunde det mesta, men aja, jag hoppas att jag får bra resultat.
Imorgon har jag franska-prov, känner mig ganska så säker inför det.
Ska träna lite extra innan jag går och lägger mig, men det kommer nog att gå superbra.
Juste, jag fick mina omdömen i fredags!
Jag når målen i alla ämnen, så jag är väldigt nöjd.
Har utvecklingssamtal på onsdag, får se vad som sägs då.
På onsdag och torsdag har jag även hemstudiedagar, och på fredag är jag ledig från skolan eftersom
att det är långfredagen.
Efter det är det påsklov, så det betyder alltså att jag är ledig tolv dagar i rad, woho!
Under dessa dagar så ska jag shoppa, umgås med familjen, vara med kompisar, gå på påskfest,
gå på undervisning i kyrkan och såklart fira min mammas födelsedag ♥
Det är det som är planerat för nu iallafall.
Hoppas att det även blir bättre väder i veckan!

//Valentina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?