Lång dag

2010-03-28, 18:51:31 / Kategori: Allmänt
Yellow :)

Har haft en lång dag idag, vaknade tidigare än vanligt, d.v.s halv 8 för att jag och min familj skulle åka till kyrkan, det var fullt med människor där idag, när vi skulle tillbaka så märkte vi att alla våra klockor var fel, eller ja, alla var olika. Bilens klocka var 11, min va någonting med 9, min pappas var som min och min mammas var den ända rätta, märkte vi när vi kome hem. Det visade sig att idag, av någon anledning, så skulle man ställa fram klockan 1 h. Min mamma sa att klockan inte var så innan och vi trodde att min lillasyrra hade lekt med min mammas mobil, tyckte synd om henne sen :P
Hoppas verkligen att solen visar sig snart, börjar bli riktigt trött på snön!



//Daniella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?