Blogglista, Emelie

2010-03-30, 22:41:03 / Kategori: Allmänt

 

Senaste

Låt du hörde: ''Cash Cash''- Cash Cash

Film du såg: The Perfect Man

Mat du åt: Tabouleh :-)

Kram: Pappa

Puss: Pappa

Känslan: Bittersweet

Resa: Downtown- Stockholm

Glädje: Huh?

Dröm: Förra veckan. Praktiserade på Make Up Store

Person du träffade: Mamma

Personen du pratade i telefon med: Daniella

Personen du fick sms av: Daniella

Gången du åt 7-eleven korv: År sedan.

Gången du var utomhus: I somras.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Söndags

Saken du köpte: Ola's singel, Unstoppable.

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Påsklovet.

Ska inte bli skoj att: Gå kyrkan på Långfredagen :-(

Sparar till: Kan inte spara..

Pålägg som gäller: Ost? Smör?

Önskar att jag var bättre på: Olika saker, men ändå inget.

Dagens dryck: Vatten

Vad saknar du: Sommar.

Tre band/artister: Demi Lovato, Timbaland. Och den sista håller jag för mig själv.

Vad har du gjort idag: Skolan och.. Pratat på telefon med Daniella.

Brukar du svära mycket: Har väl dragit ner på det när jag är arg. Till vardags, varjedag! (Skämt)

Hur tidigt stiger du upp: 07.00 under en skolvecka. Lediga dagar stiger jag upp vid 10-11.00

På helgerna: Hänger jag.

Vad ska du göra ikväll: Sova.

Hur många timmar sover du per natt: 7-9 timmar.

Vem är snyggast i världen: Kvinna: Adriana Lima. Man: Eric Saade ;-)

Vad är det för veckodag: Tisdag.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Träffade släkten utomlands.

Favoritplagg i garderoben just nu: Min skinnjacka.

Längd: 1.60 cm

Byter gärna garderob med: Nicole Riche, Mary-Kate & Ashley Olsen, Lauren Conrad, Miley Cyrus, Hilary Duff och listan blir längre.

Byxa eller kjol: Jeans.

Senast utlästa bok: Elden- Ing.. Någonting.

Mitt rum kan beskrivas som: Tonårsrum.

Mig själv med tre ord (just nu): Besviken, och trött men upphetsad.

Jag ville bli när jag var liten: Doktor, dansös, frisör, bagare, tandläkare.. You name it.


//Emelie.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?