When you're with me baby, everything comes naturally

2010-04-12, 18:45:10 / Kategori: Valentina
Hejsan svejsan!

Lite om dagen då!
Inget speciellt roligt hände under början av dagen, men på sista lektionen så satt jag och
Ornina och pratade och skrattade hela lektioner, det var kul :)
Sen så gick vi efter lektionen till träslöjden och hämtade en kompis, och så drog vi vidare
till busshållsplatsen och åkte hem.
Nu så sitter jag och Ornina och arbetar på våran engelska-uppgift där vi måste skriva om något
historiskt (en och en halv sida lång)
En annan grej, de har ändrat vårat schema!
Är inte 100% nöjd, men det är inget som man kan göra åt det.
Fick också mitt svenska-prov tillbaks idag, fick 21 av 33, helt okej!
Aja, nu måste jag tillbaka till pluggandet, hörs!

//Valentina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?