Lista

2010-04-26, 19:48:29 / Kategori: Valentina
10 favoriter:
Färg:
Jag har många favoritfärger! Men svart funkar alltid.
Mat: Mammas hemlagade.
Band: Har inget favoritband.
Film: Mean Girls, White Chicks osv. 
Sport:
Basket och handboll.
Årstid: Vår och sommar.
Veckodag: Fredag och lördag.
Glassmak: Choklad.
Tid på dygnet: Eftermiddag.

9 för tillfället:
Humör:
Trött, men annars helt okej.
Smak: Godis!
Kläder: Lila linne och turkosa shorts (pyjamas)
Nagellack: Inget just nu.
Tid: 19:48.
Omgivning: Mitt sovrum.
Irritationsobjekt: Folk.

8 första:
Bästa vän:
Någon som jag inte vill gå in på.
Husdjur: Inga.
Piercing: Hål i öronen, dock har jag det inte idag.
Förälskelse: Kommer inte ihåg.
Musik: Britney Spears.
Bil: Har inte haft en bil.
Kyss: Den har inte kommit ännu.

7 senaste:
Cigarett:
Röker inte.
Mat: Biff stroganoff med ris.
Dryck: Multivitamin.
Biltur: Har aldrig suttit vid ratten, annars så åkte jag bil i fredags.
Kyss: Inte hänt.
Spelad låt: Bosnisk musik ♥
TV-program: Hell's Kitchen.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej.
Brutit mot lagen: Nej.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Nej.
Varit med på TV: Ja, man såg en glimt av mig på ett program en gång.
Kysst någon du inte känner: Nej.

5 nej tack:
Kläder:
Sammetsleggings.
Mat: Räkor, blodpudding m.m!
Musik: Opera.
Dryck: Dr. Pepper.
Personlighetsdrag: Den här listan kan göras väldigt lång! Men bland annat för mycket egoism!

4 saker:
Du gjorde igår kväll: 
Gjorde mina läxor, duschade, kollade på TV, sov.
Du kan höra just nu: Mamma som diskar, TV:n, musik och mobilen som piper.
Du inte kan leva utan: Nära och kära, musik, choklad, sängen.
Du gör när du har tråkigt: Kollar på TV, lyssnar på musik, läser mode-tidningar, äter sötsaker.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Mamma, Mormor, Gud/Jesus.
Du tycker om: Mamma, Mormor, Morfar.
Du inte gillar: Alla falska, opålitliga och elaka personer avskyr jag!

2 val:
Kaffe eller te:
Kaffe.
Vår eller höst: Vår.

1 önskan: Att få leva lyckligt livet ut.

//Valentina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?