Oh brother...

2010-04-24, 21:13:24 / Kategori: Daniella
Yo ma' people! dvs mina native americans out there!

Mitt liv kan inte bli tråkigare än som den är nu...Ha bara varit hemma och inte gjort något, kollat på filmen "My big fat greek wedding" och jag kände mig hemma, haha, d.v.s släkten! och Emelies och säkert Valentinas med! På tal om Emelie så var jag och hon ute idag, drack lite slush och åt lite chocolate ;) Eftersom jag inte har något att göra så ska jag berätta lite om min familj och sånt.
Jag har en mamma, pappa och en lillasyster (nämner inga namn), min mamma är en "laid back" person, hon låter mig göra lite vad jag vill (inte alltid :P), men jag vet inte vilken av mina föräldrar är "the laid back" personen, för att ibland så säger min pappa ja medans min mamma säger nej, men jag tror at min pappa är strängare, om jag frågar honom något och han säger nej så menar han det, men min mamma kan man övertala lätt. Min pappa är som jag i flera sätt, Emelie säger att jag liknar honom, och så gillar vi båda att kramas och att kolla på filmer! Jag är som mina föräldrar på många sätt! Sist men inte minst så är det min lillasyster kvar! okej, vart börjar jag? Min syster är 6 år, hon gör allt man inte säger till henne att göra, om jag säger till henne att gå åt höger så går hon åt vänster. Hon ska alltid lyssna på min telefonsamtal, härma mig, säga meningslösa saker och allt det som småsyskon gör...Hon plockar aldrig efter sig, nä då, hon har ju betjänter hemma! Okej, jag känner mig som en gammal gift kvinna :P
jag har en stor släkt, jag har 5 farbröder och 2 fastrar (jag vet, mycket) alla har 1 egenskap, en är den starke, en är den modige (min pappa. Nej, jag skryter inte!), en är den pålitlige o.s.v. Och alla har en riktigt skön humor!

:)

//Daniella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?