Torsdag

2010-04-01, 19:26:14 / Kategori: Valentina
Hello.

Njuter av ledigheten genom att vara lat och göra absolut ingenting annat än att titta på TV,
äta sötsaker och sms:a folk.
Hade utvecklingssamtal igår, det gick väldigt bra.
Vi pratade bland annat om att jag behöver vara mer aktiv på lektionerna, räcka upp handen mer,
koncentrera mig, våga be mer om hjälp, ta för mig mer m.m.
Men även om att jag är en trevlig och glad tjej, fick positiv feedback från alla lärarna,
alla är nöjda med mig och tycker att jag är en duktig och smart elev.
Det gjorde mig glad minsann!
Fick höra lite grejer idag från Ornina som vår mentor hade sagt till henne (inte något om mig,
men om en annan person som jag hatar)
Blev jävligt arg, sur och förbannad.
Kan inte förstå att min mentor är så blind och naiv!
Har seriöst talat lust att byta mentor.
Är på pisshumör just nu, som tur är så har jag planer imorgon, hoppas att jag blir gladare då.

//Valentina.

fuck_you.jpg fuck you image by _B_L_U_




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?