Torsdag

2010-04-15, 19:55:51 / Kategori: Valentina
Aloha.

Var riktigt irriterad på en person imorse som inbillar sig för mycket och lever i en fantasi-värld.
Jösses, att det ens ska finnas såna människor!
Lite om resten av dagen:
På matten så började vi jobba med algebra, som är väldigt svårt och komplicerat.
På svenskan så fick jag tillbaka min fantasy som jag skrev för länge sedan, fick ett VG, vilket jag väl är ganska nöjd med (ingen fick ett MVG)
Hade superkul på lunch-rasten då vi gick till kiosken och köpte godis, sedan så gick vi tillbaks till skolan
och busade lite med lärarna, hehe.
Jag, Ornina och en bunt med tjejer gömde oss inne på toaletterna, sprang runt i SO-salen och kutade ut
från bakdörren när vi hörde lärare komma, haha.
Sen så kom sötisen Lydia till mig och flätade mitt hår :) ♥
På NO:n så körde jag och Ornina nåt memory-spel där det stog förkortningar på olika kemiska tecken och så skulle man gissa vad det var, t.ex H - väte, O - syre, CU - koppar, NA - natrium, osv.
Svårt var det, det slutade upp med att jag råkade klippa sönder några av korten...
På den korta rasten mellan NO:n och engelskan så fångade vi bubblor och pratade med Lydia och Patricia, det var roligt!
På engelskan så körde vi news-quiz, kulkul.

Tvättade håret för en stund sen, ska ta och föna det nu!

//Valentina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?