The week

2010-04-24, 20:51:32 / Kategori: Valentina
Hej på er!

Kom hem för nån timma sen, var hos släktingar.
En kompis till min släkting kom med sin 2-åriga son dit, så söt!
Lite om de senaste dagarna!
Tisdag: Engelska - rast - SO - idrott - lunch & rast - matte - franska.
På idrotten så körde vi precis det som jag hatar, höjdhopp!
Jag var med några gånger, men efter ett tag så gav jag upp och vägrade vara med.
Han började höja ribban mer och mer, vad fan, jag är inte två meter lång!
Onsdag: NO - rast - matte - engelska - lunch & rast - svenska - franska.
Fick tillbaks mitt matte-prov, jag klarade det!
Var en halv poäng ifrån att få ''överstiger målen'', men aja, jag är ändå nöjd.
Torsdag: Matte - rast - svenska - SO - lunch & rast - NO - engelska.
Inget särskilt hände i skolan.
Efter skolan drog jag och Ornina till stan där vi intervjuade folk (svenska-uppgift, något som vi tyvärr också sedan måste redovisa framför hela klassen)
Vi var båda två nervösa, men det var klappat och klart så gick vi till McDonald's och åt.
Väldigt kul var det!
Fredag: Svenska (fick sovmorgon eftersom att jag intervjuade dagen före) - syslöjd - bild.
Finns inte mycket mer att säga än att det var en kort och bra dag!
Imorgon ska jag göra mina NO-läxor, ena handlar om kemiska tecken och andra om farosymboler och lite grejer som vi måste leta efter och skriva om som vi har i hemmet.
Nu så ska jag ta och läsa lite bloggar.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?