Technology

2010-04-17, 20:42:52 / Kategori: Daniella
Hello!

Har inte gjort mycket idag :/ Bara läst bloggar, bl.a anagina.blogg.se, en riktigt rolig och smart tjej, kolla in hennes blogg!
Hade otur med datorn idag, jag hatar teknologiska saker just nu, jag försökte kolla på en film som Emelie har sett och som hon rekomenderade (Apocalypto)och ja jag älskar ju filmer, så jag såg att man kunde se filmen på Voddler, men men, jag var tvungen att installera något först, och jag försökte göra det, men det gick inte, så jag av-installerade Voddler från datorn och försökte installera den nya versionen eller vad det nu en var, men det gick inte heller då! FAN ta er Voddler, you ruin my day! Undrar vad jag nu ska göra, mm...det gör jag!
hoppas du har haft en bättre dag än jag.


när jag sparade bilden så hette den HappyComputer



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?