Me + You

2010-04-11, 20:09:55 / Kategori: Daniella
Hejs Svejs!

Har haft en lång dag idag. Jag åkte ner till stan ganska tidigt, tog bussen som gick kvart i 11, köpte en lång tröja från H&M och en sckräckfilm, jag + skräckfilmer = ♥. men det visade sig att filmen var dålig, en typisk skräckis från 70-talet, dvs hur de zoomade in och ut, såg på filmen när jag kom hem, men mitt i filmen så ringde Emelie mig och sa att hon var uttråkad, precis som jag, vi snackade i ca 30 min? mer? Men vi bestämde oss för att gå ut och göra något, så vi gjorde det! vi gick runt i stället där vi bor, sen så överraskade vi en vän, på ett konstigt sätt :P När klockan var runt 7 så blev det riktigt kallt så vi gick hem, mina händer var istappar, seriöst!
Nu så sitter jag och kollar på en annan skräckfilm, men inte vilken som helst, utan Första Saw filmen! Har inte kommit långt men den är riktigt bra! Jag kollar på filmen från en sida som heter Voddler, du har säkert hört talas om den, men det är en jättebra sidan för dig som älskar filmer lika mycket som jag och som vill se filmer lagligt och gratis. Kollade på filmen "Hard Candy" igår (Voddler), filmen är så smart! Den som har sett den förstår vad jag menar.

//Daniella

Emelie

Vi hade en riktigt schöööön dag! <3



2010-04-11, 20:50:40 URL: http://chicunique.blogg.se/

Liisa

SVAR: Haha ja precis :)

Okej, vad bra! ;) <3



2010-04-11, 22:45:53 URL: http://theliisa.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?