Lista V

2010-04-09, 01:25:49 / Kategori: Valentina

Lovar du att vara ärlig? Ja.

Du heter: Valentina.

Smeknamn: Valle, Tina.

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen särskild.

Beroende av: Choklad!

Vad tror folk om dig: Att jag är lugn och snäll.

Stämmer det: Ja.

Vad får du oftast komplimanger för: Ögonen, håret.

Vad säger du för att imponera på någon: Vad som faller i mig i studen?

Hur imponerar man på dig: Genom att vara sig själv, ha respekt.

Brukar du skratta för dig själv: Ja.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ''Vet inte när jag kommer hem.''

Var bor du: Ett ställe som inte ens är värt att nämnas.

Trivs du där: Nej.

Äger du några converse: Nej.

Sprit, cider, vin eller öl: Inget av dem.

Brukar du bli för full: Dricker inte.

Är du allergisk mot något: Kiwi.

Hur svarar du i mobilen: ''Hallå?''

Antal timmar sömn inatt: Typ 8-9 tim kanske.

Brukar du komma i tid: Alltid.

När mår du bra: När jag är med familjen, utomlands.

När blev du fotad senast: Några veckor sen.

Hur känner du dig nu: Helt okej, men det kan alltid vara bättre.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, tror jag.

Vad tycker du om fötter: Inga kommentarer?

Vad saknar du: Bosnien och Tyskland ♥

Hade du en bra kväll igår: Ja, en helt vanlig kväll.

Favorit dryck på morgonen: Juice.

Rakar du benen: När det behövs, ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar: 21.00-22.00, helg: 00.00-01.00.

Är du blyg: Lite, ja.

Sysslar du med någon idrott: Nej, det i skolan räcker för min del!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske, kanske inte.

Har du spytt offentligt: Räknas i en bil? Om så, ja.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ingen aning!

Är du nöjd med ditt liv: Nej, inte riktigt.

Är du bortskämd: Nej.

Vad gör du i morgon: Sover.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Lauren Conrad.

Vad längtar du till: Sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap: Jag har väldigt få nära vänner, mer än så säger jag inte.

Vad använder du för schampo: Head & Shoulders.

Hur gammal är du: Inget som jag vill sätta ut här, privat.

Tycker du om någon just nu: Ja.

Gröna eller röda äpplen: Gröna.

Gillar du golf: Nej.

Vilken tid gick du upp idag: 10.05.

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Nej.

Är det okej att gråta: Absolut, när man känner för det.

När grät du senast: Igår kväll, faktiskt!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, resa m.m.

Bär du glasögon eller linser: Varken eller.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

Har du piercing: Nej.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Ja.

Solar du ofta: Nej.

Är du bra på att laga mat: Det beror på vad!

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: ?

Är du musikalisk: Lyssna på musik gör jag, men att spela instrument gör jag inte.

Vad dricker du helst när du är törstig: Läsk.

Vilken är din favoritglass: Allt med choklad funkar.

Tror du på ett liv efter döden: Ingen aning.

Tycker du om sushi: Aldrig smakat det.

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn, chips, godis.

Har du tandläkarskräck: Ja.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Grön/bruna.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Ja.

Röker du: Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Räknas idrott i skolan? Om så fall, ja.

Senaste låt du hörde: Bosnisk musik!

//Valentina.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?