Lista 2, D

2010-04-18, 13:57:32 / Kategori: Daniella

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Jag skulle säga hur patetisk han är och hur besviken jag är.


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Hey there khalaila :D eller bara Hej!

 

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? jag skulle skrika vännens namn och fan mörda den som körde på vännen!

 

4. Vilket sms blev du mest berörd av? Kommer inte ihåg...

 

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? God Natt antar jag?

 

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Jag skulle gapa och kolla på personen bredvid mig och skrika "JAG VANN 1 MILJON KRONOR!!"

 

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom? Jag skulle fråga honom varför det inte finns Fred i världen.

 

8. Vad vill du höra mest av allt? Att jag är älskad av personerna jag älskar mest :)

 

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? Jag skulle gå fram till alla som inte trodde att jag var bra på något i skolan och "rub it in their face"

 

10. Din romantiska replik? Vet faktiskt inte...

 

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? jag skulle inte direkt "säga" något, jag skulle fan springa efter personen och ringa polisen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?