Lista 1, D

2010-04-09, 18:21:09 / Kategori: Daniella
Både Valentina och Emelie har gjort den, så...varför inte? :)


Lovar du att vara ärlig? Lovar ingenting

Du heter: Daniella

Smeknamn: Dona, Dan, Dano (allt möjligt)

Låt som när du är ledsen sörjer till: "Pink - Who Knew"

Beroende av: Nudlar och Glass

Vad tror folk om dig: att jag är snäll

Stämmer det: Absolut ;)

Vad får du oftast komplimanger för: Ehm..Mitt Leende? (Emelie)

Vad säger du för att imponera på någon: att jag kan stoppa in min hand i min munn (inte sant)

Hur imponerar man på dig: Genom att inte försöka för mycket

Brukar du skratta för dig själv: Japp

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: För lång för att skriva

Var bor du: Någonstans i Sverige

Trivs du där: Gör jag väl

Äger du några converse: Yess

Sprit, cider, vin eller öl: Dricker inte, men har smakat öl en gång, äckligt!

Brukar du bli för full: dricker inte

Är du allergisk mot något: Min syster

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är ;)

Antal timmar sömn inatt: 10 h :)

Brukar du komma i tid: försöker alltid att göra det

När mår du bra: när jag inte är sjuk

När blev du fotad senast: kommer inte ihåg

Hur känner du dig nu: snuvig

Vanligaste färg på dina kläder: alla färger!

Vad tycker du om fötter: världens konstigaste fråga

Vad saknar du: min farbror

Hade du en bra kväll igår: Ja visst

Favorit dryck på morgonen: Vatten?

Rakar du benen: ja, men orkar faktiskt nästan alldrig göra det, too lazy

När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag vill, men det beror på om jag har skola eller inte

Är du blyg: Ja

Sysslar du med någon idrott: I skolan, ja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte riktigt

Har du spytt offentligt: Framför någon? ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Se hur dem tänker, seriöst, killarna i min klass?

Är du nöjd med ditt liv: Jadå

Är du bortskämd: Nej

Vad gör du i morgon: Ingen aning

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Motsatsen av Lindsay Lohan

Vad längtar du till: Sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap: Japp

Vad använder du för schampo: Head & Shoulders (den där gröna)

Hur gammal är du: That's for me to know, and for you to find out (Not Really)

Tycker du om någon just nu: Absolutely!

Gröna eller röda äpplen: Både och

Gillar du golf: "i can help you keep the wood in the forest, if you know what i mean?" Klura ut till vem det där var ;)

Vilken tid gick du upp idag: runt 9 tror jag

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Kommer inte ihåg

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, ge presenter till vänner & familj (varför inte?) och skänka pengar till välgörenhet

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Har du piercing: Nej, men hål i öronen

Vill du gifta dig: Ja, när jag är 23+

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Nej! jag bränner allt!

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Lite

Är du musikalisk: Nej

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Pepsi

Vilken är din favoritglass: Choklad

Tror du på ett liv efter döden? I himmelen, ja

Tycker du om sushi? har aldrig smakat, vill inte heller göra det. Seriöst? Rå Fisk?

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Tror det

Biter du på naglarna: Ibland

Röker du: Absolut inte, hatar cigaretter!

Hur ofta tränar/motionerar du: 2 gånger i veckan (idrott i skolan)

Senaste låt du hörde: "Who's Got Your Money - Tina Parol"



Minnie

Hej såg att du hade kommenterat på kissies inlägg om Gran Canaria resan, har du något skvaller eller vet du vad dom håller på med där bort? Just nu diskuterar vi detta på min blogg, delta gärna i diskutionen :)



Kram



2010-04-09, 18:54:02 URL: http://www.minnies.se

lovisa

vad kul att du gör massa listor! :D



2010-04-09, 19:42:47 URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?