I don't spend my time on bitches, they spend their time on me

2010-04-14, 19:41:49 / Kategori: Valentina

Hejsan hoppsan!

Började kl. 08.45 imorse, sov en extra halvtimma idag, det var skönt!
Träffade Gabriella som väntade på sin buss, annars så har vi sms:at varandra hela dagen.
Hade NO på morgonen, vilket var kul eftersom att vi höll på och experimenterade med olika ämnen.
Hade också matte-prov idag, vilket gick sådär.
På svenskan så blev vi filmade, fråga inte varför.
Några timmar och några lektioner senare så var det dags att sluta, och jag, Ornina och en kompis
sprang till bussen som åkte iväg mitt framför näsan på oss!
Blev riktigt förbannad, jävla buss-gubbe.
Iallafall så kom jag hem för en stund sen från Mormor & Morfar där jag ZzZzZzZz:ade lite.
Är riktigt trött och utmattad.

P.S. Rubriken passar in perfekt på mig, fick höra det från Aldijana och tyckte att det stämde in på mig också! ;)

//Valentina.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?