Föregående dagar + idag

2010-04-19, 19:14:34 / Kategori: Valentina
Hejhej!

Lite om det som har hänt på sistonde!
Fredag: Gick på födelsedagsfirande hos en släkting och träffade släkten, alltid kul!
Lördag: Åkte till ******** med Mamma ♥
Köpte ett virus-skydd mot datorn, mitt går ju ut på lördag.
Köpte massor med godis också, och så åt man självklart på McDonald's med, hähä ;)
Söndag: Slapp-dag!
Idag: Hade Friends-möte efter mentorstiden, på rasten.
Vi pratade lite om hur det är ute på rasterna, vilka som tar för sig mer osv.
Några lektioner senare så hade vi svenska.

Jag: ''Hoppas inte vi måste intervjua någon precis som 7A gör!''
Teres: ''I arbetsplanen står det att ni ska intervjua någon, blablabla.''
Jag: ''VARFÖR sa jag?!''
Ornina: ''Åh, skit också!''

Typiskt mig, haha!

Kul var det på elevens val, självstudierna.
En bitch gick hem för sista lektionen så det var helt underbart!
Räknar dagarna tills jag slipper se alla falska dag in och dag ut i 2 ½ månad, åh vad skönt!

//Valentina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?