Drip Drop...

2010-04-29, 20:06:12 / Kategori: Daniella
HERREGUD. ja, jag säger bara HERREGUD. Shit alltså! jag satt och läste en blogg när det plötsligt blev mörkt ute och det började låta lite, sen SPÖREGNADE det 5 sekunder senare, det var som att nån hällde 1000000 kg vatten i en fet vattenkanna och sedan spillde det överallt, seriöst!  Sen så stoppade det efter vad...3 minuter? jag visste att det skulle bli så! jag skriver det här nu efter att det slutade regna så jävla mycket. Och det roliga är att mn pappa ringer mitt i allt och säger åt mig att stänga balkongen.
Är det bara jag som tycket att internet är så himla stört? Jag kollade på en film igår (Apocalypto) men hann inte se hela, försökte göra det nyss, men det går inte nu, VAD FAN ÄR DET HÄR!?!?!! Fan ta er i röven Voddler! Why won't  you work!!??                                               






//Daniella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?