Devils

2010-04-08, 21:02:42 / Kategori: Allmänt
Kan mitt liv bli tråkigare? Nej.
Jag har bara varit hemma de senaste dagarna och varit sjuk, och så kunde jag inte gå till stan med Emelie och Valentina idag för att jag var tvungen att stanna med min syrra för att ingen kunde ta hand om henne förutom vem? Jag. Precis. Dessutom är hon är inget barn, hon är ett monster, hon spelar "cute & innocent" framför alla men på riktigt så är hon ju f*cking Emily Rose! Jag vill börja skolan för att ha något att göra, men vill endå inte, för att 1. Vi kommer att ta spruta första dagen vi börjar. 2. Jag måste hämta min syrra nästan varje dag. 3. Hon kommer att spela ängel framför allt och ALLA.
"Cause this is my life, my friend!" allt jag säger är att Hata alla du hatar riktigt mycket, för att annars kommer du inte att ha något eller någon att ta ilskan ut på senare i livet, clever, ey?

/D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?